Renault Megane Conquest ‘zamjena’ za skupe SUV coupee

Izvornog imena Arkana novi Renaultov SUV coule na tržišta balkanskih zemalja dolazi naredne gdine pod nazivom Megane Conquest

Već odavno Renault modeli su sve samo ne dosadni. Iz premijere u premijeru Renault vozila iznenađuju svježinom dizajna, a često puta premijera nekog od modela svojim dizajnom unese pometnju među proizvođačima vozila. Prve najave kažu da nam uskoro predstoji još jedan takav model. Iako ne bi bio prvi put da Renaul prezentira potpuno novu kategoriju vozila, ovaj put to nije slučaj. Novi Megane Conquest pripada segmentu SUV vozila u izdanju kupea, a što je do sada bilo rezervirano isključivo za premium proizvođače kao što su BMW i Mercedes kao najpoznatiji.

Renault Megane Conquest ‘napada’ luksuzne SUV coupe modele

Uvođenjem novog modela Renault kategoriju SUV Coupe vozila približava prosječnom kupcu. Orginalno, na tržištima evropskih zemalja novi će model dolaziti pod imenom Arkana, osim u zemljama našeg okruženja gdje će ovaj model biti prezentiran pod imenom Megane Conquest. Pretpostavljamo da se od imena modela Arkana odustalo jer je previše podsjećalo na negativne imena korištena u prošlosti, a o čemu ozbiljan proizvođača poput Renaulta svakako vodi računa.

image

Novi Renaultov SUV model dinamičnog je karaktera i sportskih linija . Megane Conquest upotpunit će kompaktnu liniju modela Megana, Kadjara i Scenica koja je već etablirana na tržištima. Kako popularnost SUV segmenta raste, ovaj model uz atraktivne cijene ozbiljno pretenduje da napravo ozbiljan posao i konkurenciji pomrsi planove.

Međuosovinski razmak od 272 centimetra i ukupna dužina od 456,8 centimetara je platforma za 20,9 cm duža od modela Megane, odnosno 11,9 cm duža od Kadjara. Megane Conquest sa svojom visinom od 157,1 centimetar je i nešto niži od Kadjara koji je visok 161,3 centimetara.

Odmah na početku prodaje u ponudu će biti uveden i R.S. Line sportska verzija, a koja djeluje najatraktivnije. Kupcima će pored dva 1,3-litrena benzinska motora (TCe 140 i TCe 160) s 12 V mikro-hibridnim pogonom, biti ponuđeni i E-Tech hibrid sa 140 KS.

Osnovni 1,3-litreni TCe 140 benzinski model raspolaže sa 260 Nm maksimalnog okretnog momenta raspoloživog već od prihvatljivih 1600 okretaja u minuti, a što je više nego dobra kombinacija za povoljnu potrošnju i udobnost vožnje. Ovje benzinske verzije dolazit će uparene sa EDC automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.

U zavisnosti od pogonskog sklopa kupcima su ponuđene dvije verzije prtljažnog prostora zapremine 513 ili 438 litara . Veći dolazi uz verzije sa benzinskim motorima , dok E-Tech ima nešto manju zapreminu prtljažnika. Ne zaboravite da Megane Conquest nudi zavidan nivo prostranosti za coupé model, za putnike na zadnjoj klupi na raspolaganju su 211 mm prostora za koljena, a što je kako navodi Renault i najviše u segmentu.

Određene verzije mogu se opremiti staklenim panoramskim krovnim što zasigurno daje još veći osjećaj prostranosti putničkog prostora. Povišeno sjedelje svakako daje osjećaj veće udobnosti, ergonomije, a i preglednosti. Putnici na zadnjoj klupi imaju na raspolaganju širok središnji naslon za ruke koji se može “sklopiti”, kao i podesivim otvorima za zrak na središnjoj konzoli.

Digitalna instrumentalna tabla kod Megane Conquest je u coloru u zavisno od verzije može biti od 4,2 ; 7 ili 10,2 inča. Pored instrument table u središnjem dijelu nalazi se displej od 7 ili 9,3 inča, koji pruža dodatne informacije. Ovaj displej je kako kažu u Renolu jedan od najvećih u svojoj kategoriji.

Središnja konzola osigurava dosta prostora za pohranu i sadrži sistem bežičnog punjenja kao i bočne pretince, uključujući i mrežu za odlaganje na strani suvozača . Tu je i električna automatska parkirna kočnicu s opcijom Auto-hold, dostupna i u osnovnom paketu opreme.

Kako su najavili iz Renaulta, predstavljanje se očekuje u narednoj godini, te se nadamo da ćemo prve primjerke vidjeti i na našim cestama odmah nakon promocije je će Renault Conquest svakako predstavljati osvježenje za ljubitelje puteva.