Škoda je ostvarila značajan uspjeh dostigavši brojku od pet miliona proizvedenih jedinica modela Fabia, 26 godina nakon njegovog prvog

predstavljanja. Popularni subkompakt češkog proizvođača trenutno je u svojoj četvrtoj generaciji i nastavit će se proizvoditi i nakon 2030. godine.

Model Fabia prvi put se pojavio na tržištu u jesen 1999. godine, kao direktan nasljednik modela Škoda Felicia. Tokom više od dvije decenije postojanja, Fabia je postala drugi najprodavaniji Škodin automobil odmah nakon modela Octavia.

Ključne generacije Fabije:

  • Prva generacija (1999. - 2007.)

    • Temeljena na Volkswagenovoj platformi

    • Dostupna u tri verzije: hatchback s pet vrata, Combi karavan i sedan

  • Druga generacija (2007. - 2014.)

    • Značajno povećane dimenzije

    • Sedan verzija ukinuta, predstavljena crossover verzija Scout

  • Treća generacija (2014. - 2021.)

    • Uvedene tehnologije: Front Assist, adaptivni tempomat, detekcija umora vozača, LED svjetla

  • Četvrta generacija (2021. - danas)

    • Dostupna isključivo kao hatchback s pet vrata

    • Fokus na modernizaciju i tehnološka unapređenja

Jubilarna 5-milionita Fabia proizvedena je u Škodinoj glavnoj fabrici u Mladoj Boleslavi, Češka Republika. Detalji o ovom specijalnom vozilu nisu dodatno otkriveni.

Unatoč rastućim trendovima elektrifikacije i alternativnih pogona, Škoda je jasno poručila da će Fabia nastaviti svoj razvoj i proizvodnju s motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem i nakon 2030. godine, potvrđujući njen značaj u portfoliju kompanije.